maanantai 2. tammikuuta 2017

Minä ja FitLine

Hyvin moni on varmasti kuullut tuotteista FitLine. Nyt mä kerron omat kokemukseni näistä taikapölyistä.


 

Olen aina urheillut, jumppapirkkona paiskinut duunia ja pitänyt itsestäni huolta. Liikkunut monipuolisesti. Syönyt puhtaasti, säännöllisesti, mutta myös herkutellut. Rakastan hyvää ruokaa. Juurikaan en käytä alkoholia, joskus sitäkin etten oo siis mikään kieltäytyjä! Juon jos on aihetta.
Joskus kehoani on kuluttanut stressi, elämäntilanne. Joka on siis kaikista pahin meidän keholle!
Oon ollut aina terve mimmi, lukuunottamatta vatsa vaivoja.

Olin käyttänyt ennen muita tuotteita jotta saan täydennettyä vitamiinit, hivenaineet ja mineraalit jne. Muistelen miten monta valmistetta siinä olikaan ennen aamupalaa mm. omega3 kapselit, vitamiiniporeet jne. Huhhei oikeesti!
Minusta tuntui vaikka kuinka söin puhtaasti, liikuin ja nukuin. Oli jotenkin ihan pläääh fiilis ja olo.

Tapasin ohjaamassani vesijumpassa Marin, useaan kertaan hän FitLine tuotteista mainitsikin, antoi näytepusseja. Jotka jäi treenilaukkuun lojumaan.
En vaan kokenut että mä uskon näihin, elänhän mä terveellistä elämää ja huolehdin itsestäni.
Tuli päivä, jolloin ajattelin, että nyt mä annan mahdollisuuden tuotteille ja koklaan. Koska enhän mä totisestikaan mitään tule menettämäänkään kokeilussa. 

Tilasin itselleni 3 kuukauden setin Activize, Restorate, Bacis ja Amino kapselit.
Ja tyhmä kun olin, en ottanut juggea.
 No kokeilu alkoi.
Aamuisin aamudrinkki + amino kapselia. 
Tuli ensimmäiset Fläsärit (iho punoittaa, kuumottaa, kihelmöi ja tuntuu kutkuttavalta).
Se fiilis oli alkuun aika hassu, kunnes n. 30 minuutissa hävisi pois.
Päivällä ruokailun jälkeen paukku activize ja restosta + aminot päälle.
Illalla sitten kotiin kun pääsin, iltadrinkki restosta + aminot ja hyvää yötä. 

Hitsi että alkoi tuntumaan parin viikon käytön jälkeen hyvältä, huomasin selkeitä eroja vähän siellä ja täällä, positiivisella tavalla.
Ja hups, kohta huomasin että tulikin uusi 3 kuukauden satsi postiin, johon lisäsin myös jogurtin joka valmistetaan itse. 
Olin vakuuttunut tuotteista!



Positiivisia asioita alkoi kropassa huomaamaan lisää ja lisää, käytön aikana.
Samalla myös unelmani (Aarrekartastani) palaset alkoivat loksahtelemaan paikoilleen. 
Aloin hiihtämään kilpaa.. sinä talvena osallistuin ympäri Suomea pitkän matkan hiihto kisoihin.
Huikee fiilis, olin kuin uusi ihminen!

Tuotteita olin käyttänyt jo n. vuoden kun tein ensimmäisen kehokuurini. Joka oli juuri rantautunut Suomeen. Siitä se alkoi, kaikki mahdollisuudet aukesi!
Tein päätöksen lähteä karsintoihin Jyväskylään. Ja hakemaan paikkaa Wabban kisoihin, bikini fitness kisoihin. 
Dieetti meni nappiinsa ja kokoajan käytin tuotteita, säännöllisesti.
 Kroppa toimi täydellisesti kokoajan!
Lunastin itselleni karsinnoista jatkopaikan ja valmentajan. Mun kroppa oli iskussa ja kehuja sain paljon. Olin todella tyytyväinen itseeni ja miten kaiken sain yksin tehtyä.
Niin siistii!

(kuva karsinnoista)

Siitä se alkoi treenaus valmentajan kanssa, Minna Paler kanssa. Huikee mimmi ja kisaaja itsekin.
FitLine tuotteet olivat kokoajan käytössä, joskin lisäsin siihen SydänDuo, Fitnessdrinkkiä ja Nivelkuntoa, ProShape pirtelöitä.

Treenit kovenivat, FitLine tuotteet tulivat minulle entistä tärkeimmiksi matkani aikana.
Tunteella vedeltiin purkista kuin purkista, kroppaani kuunnellen.
Kisat läheni, kunto kiristyi ja mieli oli ihana mahtava, olo kerrassaan loistava!
Se fiilis, että mikään ei mua pysäytä!
Ja se tunne kun kroppa ottaa vastaan täydellisesti treenit ja ruuan.
Kisat tuli, fiilis oli mieletön. Kisa aamuna kuivana activize suuhun ja lisää virtaa. Lavalle mars. Se oli se unelmieni täyttymys mitä varten mä olin ahertanut, tehnyt tunteella ja antaen itsestäni koko matkan ajan 110%. Kokemus oli mieletön, aivan kaikkineen täydellinen viikonloppu. Kunto oli kova ja mä olin tyytyväinen siihen itsekin! Kuten muutkin, kehuja sain kovasti. Aina on parantamisen varaa, mutta nappiin meni ekat kisat.
Palauduin täydellisesti kisoista. Ja matkani jatkui, FitLine tuotteiden kanssa kohti uusia kisoja.

(kuva kisoista)

Meitä FitLine tuotteiden käyttäjiä on laidasta laitaan. Osa käyttää vain täydentääkseen ruokavaliota tuotteilla, osa tekee kehokuurin ja jatkaa tuotteilla matkaansa. Urheilijoita, tavallisia kotiäitejä, duunareita, nuoria ja vanhuksia. Jokaisella meillä on oma tarina, FitLine tarina.
Mä oon ollu onnellinen että oon löytänyt FitLine tuotteet tai ne löysivät minut!
Mä yksinkertaisesti oon vaan niin tajunnut näiden merkityksen, joten ajatus et lopettaisi käytön on ihan vihon viimeinen asia mitä mä tuun tekemään, ikinä.
Jos jonkin kokee toimivaksi ja hyväksi, siitä ei pidä luopua 👄💕








Käyhän kurkkaa lisää tuotteista:


Kysyä voit minulta wippepit@gmail.com

                                                                                              XoXo 💋

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti