torstai 16. helmikuuta 2017

Timanttiset ystävät

 Ne on niin valtavan tärkeitä.. 


Tämän viikon tiistaina oli virallinen ystävänpäivä mutta minulle se on jokaikinen päivä 💖


Millainen on ystävä:

Tulee teille soittamatta. 
Heittää takkinsa minne haluaa. 
Sanoo mielipiteensä suoraan. 
Saa sinut pakosta nauramaan. 
Suree kanssasi.
Antaa anteeksi. 
Juo kahvisi. 
Tutkii kaappeja. 
Hänen seurassaan voi olla kauan hiljaa vaivaantumatta. 
Ei kerro muille salaisuuksiasi. 
Ei valehtele. 
On puolellasi. 
Välittää sinusta. 
Ei suutu. 
On yksinkertaisesti samanlainen kuin sinä. On välillä aivosi. 
Pitää sydämesi lämpimänä.



Treenimimmit
Oon niin valtavan kiitollinen jokaisesta ystävästä. Ne tuo iloa ja väriä mun elämään. Jokainen omalla tavallaan, aivan mahtavia ja täydellisiä omana itsenäänsä, mulle ei tartte esittää yhtään mitään eikä mun heille.. saa olla just sellainen kun on! Heidän kanssa on just parasta muutenkin. Tehdä kaikkea tai olla vaan tekemättä yhtään mitään. Joka päivä ei olla välttämättä tekemisissä tai kuulla, mutta ei se ystävyys mihinkään katoa.. todellinen ystävyyshän säilyy aina ja ikuisesti! 💖
Mun ystävät ne tulee meille ja on kuin kotonaan. Koska se on ihan luonnollinen juttu, ne on kuin perhettä.

Mä pyrin auttamaan ja olemaan aina käytettävissä, miten vain pystyn. Annan vaikka vaatteet päältäni jotta heillä olisi hyvä olla! Oon siinä kun tukea ja turvaa tarvitaan. Joskus oon se järjenääni jos on tiukka paikka taikka koitan piristää ystävääni viemällä vaikka kukkia. Ystävät on vaan mulle tärkeitä ja rakkaita! Ystäviä löytyy läheltä ja kaukaa. Urheilun parista, mamma kamuista ja ystäviä on VipPink tiimissäni, ympäri Suomea ja jopa ulkomailla. Jokainen on ihana, rakas ja just paras minun ystäväni 💖

VipPink tiimikorut 

Kiitos rakkaat ystävät, että ootte siinä ❤

                                                                                                       XoXo 👄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti